Service

De service van Sun Laminaat

Sun Laminaat vindt het erg belangrijk om u de beste service te verlenen. Zowel in de showroom als ook na uw aankoop staan wij altijd voor u klaar om u te helpen waar mogelijk. Daarom bieden wij ook bezorging aan van uw aankopen, om u zo een zorgeloze ervaring te bieden.

Bezorging

Wij bezorgen door geheel Nederland. Uw bestelling kan binnen Nederland tot aan de deur worden geleverd. De transporteur helpt u niet mee om de vloer naar binnen te tillen, houd hier dus rekening mee. Het is vaak wel mogelijk om de pallet een garage in te laten rijden met de palletwagen van de transporteur. Hiervoor moet de weg / stoep / straat goed begaanbaar zijn voor een palletwagen, zonder niveauverschillen.

Zorgt dat er altijd iemand aanwezig is op de afgesproken leverdag. Indien u niet thuis bent kunnen er extra kosten worden gerekend voor het opnieuw leveren van uw bestelling.

Kosten

De kosten voor het transport is € 75 incl. BTW voor heel Nederland.

Zelf regelen?

Indien u liever zelf het transport regelt dan is dat mogelijk. Overleg de gewenste ophaaldatum met ons en wij zullen ervoor zorgen dat uw bestelling gereed staat. Wij helpen graag met het inladen en beschikken over elektrische pomp.

Belangrijk: Uw bestelling dient geheel te zijn betaald voordat deze ons magazijn mag verlaten. Zonder volledige betaling worden orders niet vrijgegeven. Indien de bestelling beschadigd is of er producten ontbreken dan vragen wij u vriendelijk toch dringend om binnen 24 uur contact met ons op te nemen!

Retourneren

Alleen volle dozen waarvan de tint nog voorradig is, en binnen 14 dagen na levering aangemeld, worden in behandeling genomen. Bij retourontvangst berekenen wij u 25% magazijnkosten. Artikelen die speciaal voor u bij de fabrikant moeten worden besteld worden niet teruggenomen. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.